Enkel in uw handen is uw badge in goede handen

Met uw toegangsbadge kunt u worden geïdentificeerd en krijgt u toegang tot bepaalde delen van de site op basis van uw profiel. Deze is op naam en kan in geen geval aan een derde worden uitgeleend.
Acces badge

De toegangsbadge is gekoppeld aan identificatiegegevens van de persoon aan wie hij toebehoort, en ook aan toegangsrechten voor geautoriseerde zones en tijdslots. Uw toegangsbadge staat op naam, is strikt persoonlijk en mag niet worden uitgeleend of geleend.

De badge heeft een dubbele functie en is essentieel om uw veiligheid te garanderen:

• alle mensen in het gebouw identificeren - wat essentieel is in het geval van een evacuatie bijvoorbeeld;
  • de toegang tot verschillende zones van een site controleren op basis van het profiel van de persoon en zijn aanwezigheidsrooster.

Onze veiligheidstips

• Draag uw badge zichtbaar en berg hem veilig op als u het bedrijf verlaat.
  • Uw toegangsbadge staat op naam, is strikt persoonlijk en kan niet worden uitgeleend of geleend.
  • Laat uw badge individueel lezen aan de terminals om te voorkomen dat onbevoegden het bedrijf binnenkomen.

Creëer bewustwording bij uw medewerkers om veilig gedrag te vertonen en
zo bij te dragen aan de veiligheid van uw bedrijf!

Tegenwoordig zijn fysieke beveiligingsmaatregelen niet langer voldoende om uw bedrijf effectief te beschermen. (Cyber)criminelen worden steeds creatiever en aarzelen niet om uw medewerkers in de val te lokken. Goede gewoonten kunnen dus een reële impact hebben op de veiligheid van uw bedrijf. Dit laten wij u zien in onze ‘Security Awareness’-campagne, verdeeld over tien thema’s.

Wilt u ons materiaal gebruiken om het bewustzijn onder uw medewerkers te vergroten? Contacteer ons via marcom@be.g4s.com. Wij helpen u graag verder.